poniedziałek, 29 lipca 2013

Let's begin!

"Ktoś kiedyś powiedział: Dobre dziewczynki piszą pamiętniki, złe dziewczynki nigdy nie mają czasu.Ja...Ja po prostu chce mieć życie, które zapamiętam. Nawet, jeśli nie zapiszę tego w żadnym pamiętniku. " - One Tree Hill


No właśnie życie, które zapamiętam... Odkąd pamiętam irytowała mnie monotonia dnia codziennego, dlatego staram się ją zmienić, inspirowana książkami o samorozwoju oraz blogami, które regularnie podczytuję (o nich będzie osobna notka, ale na pewno większość z nich jest Wam świetnie znana) walczę z szarą rzeczywistością :)
Różnie mi to wychodzi, ale się nie poddaję i pomyślałam, że ten blog będzie dodatkową inspiracją zarówno dla mnie jak i dla tych, którzy też mają dość nudy i chcą coś w swoim życiu zmienić. Więc, kończąc te słowa wstępu, jeśli szukacie inspiracji, serdecznie zapraszam do podczytywania tego bloga. Już niedługo pojawią się nowe, ciekawe notki!

Na koniec piosenka, która ostatnio mi wpadła w ucho, a jednocześnie jest również bardzo inspirująca :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz