niedziela, 29 czerwca 2014

Moje plany na wakacje

Jak już w ostatniej notce wspomniałam postanowiłam stworzyć listę tego co chcę zrobić w te wakacje. Dzięki temu będę miała dodatkową motywację, a może i Was to natchnie do zrobienia czegoś fajnego w tym okresie. No to zaczynajmy!

weheartit.com

1.Wyjazdy. Jeśli o to chodzi na pewno jadę na 2 tygodnie nad morze to z tych takich pewnych planów co do mniej pewnych to zamierzam jeszcze się gdzieś na weekend wybrać, ale to już raczej bardziej spontanicznie.

2.Spełnienie swojego marzenia jakim jest spróbowanie jazdy konnej.

3.Wycieczki rowerowe po okolicy. Tyle pięknych miejsc, które są niedaleko, a z powodu pozornego braku czasu nie byłam tam już bardzo długo.

4.Język angielski - postanowiłam, że daję sobie 2 lata na nauczenie się do CAE, no i właśnie zaczynam :)

5.Dwudniowy festiwal - na idealne zakończenie wakacji!

6.Nadrobienie zaległości filmowo-książkowych, z naciskiem na zaległości filmowe, bo jeśli chodzi o książki to w tym roku wyjątkowo dużo zdążyłam przeczytać, ale oczywiście dobrych książek nigdy za wiele :)

7.Dbanie o formę - bieganie, rower, siatkówka ze znajomymi, badminton, skakanka, hula-hop, kosz, basen - możliwości jest mnóstwo i zamierzam z nich na maksa skorzystać :)

8.Psychologia - chce wziąć udział w przyszłym roku w turnieju psychologicznym organizowanym przez Charaktery, dlatego zamierzam jak najwięcej czytać, oglądać itd. w tej tematyce, ale dla mnie to czysta przyjemność :)

9.Wypróbowanie kilku nowych przepisów - w moich ulubionych pełno jest stron z przepysznie wyglądającymi przepisami, które tak bardzo chcę wypróbować, ale jakoś tak nie było okazji, teraz chcę chociaż część z nich wypróbować :)

10.Relaks! Mimo wszystko główny cel to oczywiście odpoczynek, bo mimo dość dużej ilości planów to wszystko będzie dla mnie przyjemnością, zero przymusu, nieprzyjemnych obowiązków itd. W końcu po to wakacje są, aby w pozytywnej atmosferze oderwać się od natłoku wszystkiego co towarzyszy nam w ciągu reszty roku :)

weheartit.com
Jakie są Wasze plany? Tak w ogóle życzę Wam wszystkim udanych, pełnych niesamowitych przeżyć wakacji! :)

P.S  Jeszcze 11 punkt co w sumie z samej nazwy nie może być planem, ale chcę pozwolić sobie na jak najwięcej spontanicznych akcji, bo z doświadczenia wiem, że właśnie te tworzą najlepsze wspomnienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz