wtorek, 13 maja 2014

Osoby, które mnie inspirują

Jest kilka osób, które stanowią dla mnie inspirację i wzór do naśladowania. Niekoniecznie musi to być ktoś mający takie same pasje i zainteresowania jak ja, wystarczy, że spełnia się w tym co robi, przez co motywuje innych do działania i spełniania marzeń. W dzisiejszej notce przedstawię moje ulubione TOP3:

1.Beyonce - przyznaję jestem fanką jej twórczości, ale podziwiam najbardziej ją za podejście do swojego zawodu, ten gigantyczny sukces osiągnęła dzięki ciężkiej pracy i pełnemu profesjonalizmowi w tym co robi. Pokazuje, że osiągnięcie celu nie pojawia się ot tak, tylko trzeba naprawdę na to napracować, ale jak widać na jej przykładzie warto. Oprócz tego jest niesamowicie niezależną, pewną siebie i inteligentną kobietą, czym inspiruje i daje siłę innym przedstawicielkom płci pięknej. Bardzo polecam również obejrzenie filmu Beyonce: życie to tylko sen, który bardzo przybliża jej postać.


2.Ewa Chodakowska - niesamowicie pozytywna osoba! Naprawdę, gdy mam gorszy dzień, wchodzę na jej profil na facebooku i od razu poprawia mi się humor, ona cała jak dla mnie wręcz emanuje optymizmem i co widać po jej profilu zaraża tym mnóstwo innych osób. Oprócz tego również pokazuje, że ciężką pracą możemy spełnić nasze marzenia. Słyszałam od osób, które ją poznały osobiście, że w kontaktach na żywo również jest przemiłą, pozytywną osobą. Gdy tylko widzę jej kolejne posty, ruszam tyłek i działam. Motywuje miliony kobiet do fitnessu, a mnie oprócz tego jeszcze do spełniania marzeń, bo jest idealnym przykładem, że naprawdę jesteśmy w stanie osiągnąć sukces, wystarczy się postarać.


3.Jacek Walkiewicz - tutaj uważam, że wykłady mówią same za siebie. Wartość wszystkiego potęguje to, że sama wiążę swoją przyszłość z psychologią i osoba Pana Jacka jest dla mnie najlepszym wzorem do naśladowania. Co chyba najbardziej mi się podoba to to, że oprócz mówienia i motywowania ogromnej ilości ludzi, sam nie kończy na słowach i spełnia swoje marzenia. Jeśli jeszcze ktoś nie widział tych wykładów, koniecznie obejrzyjcie!




Podałam tutaj tylko trzy osoby, które najmocniej mnie inspirują i motywują do spełniania marzeń, ale tak naprawdę jest ich dużo więcej. Każdy kto ma cel i dąży do niego, nie poddawając się mimo przeszkód stanowi dla mnie inspirację. Oby było takich ludzi jak najwięcej i sama też staram się taka być. Łączmy się i spełniajmy marzenia, bo jak widać DA SIĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz